A je to tady!!!




Vypadá to, že to opravdu tak má být a blog se má narodit. Ikdyž už mu pár pokusů předcházelo, tentokrát je to na vážno. Jsem si tím úplně jistá, skálopevně přesvědčená.



Ale od začátku…



Tohle jsem já.


              

Jmenuji se Silvie a pokud se pro něco nadchnu, jdu do toho naplno! Tím, pro co se rozhodnu, tím žiji. Podrobuji tomu úplně všechno. Dny i noci nemyslím na nic jiného. Má to budoucnost, potenciál, všechno potřebné pro úspěch, mám vizi!!!
...a trvá to přibližně týden.

Asi není úplně normální začínat budoucí nejčtenejší blog na české blogové scéně sebekritikou, ale já jsem klidnější, když už na začátku víte, co ode mě čekat. Jestli se totiž na čas (nebo navždy) odmlčím, nebudete se muset bát. Nic se mi nestalo, nepořídila jsem si nečekaně paterčata a už nemám čas na psaní, ani jsem nekývla na job snů a necestuji po nejzapomenutějších místech světa, která jsou až tak zapadlá, že je tam internet neznámou (ikdyž…). Nejspíš jednoduše minul týden a já se nadchla do něčeho úplně jiného a jdu do toho naplno, úplně tím žiji, dny a noci nemyslím na nic jiného......mám vizi!!!

Takže ještě jednou a teď už bez sypání popela na hlavu:

Narodila jsem se v Liberci, vyrostla na sněhu a do vysoké nevytáhla paty z rodné země na déle než na dva týdny ročně. A tak nějak se přihodilo, že jsem se přestěhovala do jižního Portugalska, povyrostla ve vodě a na ty dva týdny ročně teď jezdím do Čech.
Kdy, jak a proč.... a taky o tom, co mě nadchlo a nepustilo už pár let, o surfování, o tom vám ráda povím.

Vítejte. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Jak se vysvětluje štěstí

Nechci pytlík! Não quero saco! část 1.

Někdo kávičku?